inv


לחצו בבקשה על הריבוע הימני בתחתית מסגרת הוידיאו כדי לקבל את הכתוביות .

AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

JERUSALEM -01:00H on 14:02:20

team


We are in fact a team whether or not you realize it, and we shall be able to come much more together once we can openly work with you.

SaLuSa 4-March-2011


hino sl

focus

Click Image

FOCUS

Increasing the power and legitimacy of Palestinians and Israelis working for nonviolent solutions to the conflict.

Click image

Friday 23 December 2011

04.12.2011

The Galactic Federation through Wanderer of the Skies





הפדרציה הגלקטית באמצעות וונדרר אוף דה סקייס (נודד השחקים)
. 
נודד השחקים – 04-דצמבר-2011

ברכות מהפדרציה:


היינו בדיון על מצבכם בני האדם. גם אנחנו כמוכם, איננו מושלמים. איננו אלים ויש לנו בעיה מדי פעם להבין את מחשבותיכם ורגשותיכם. אנחנו חשים בהם בכל מקרה, ואמפתטיים לתסכוליכם, כאילו הם שלנו. דיוננו נסוב על כיצד לענות באופן הטוב ביותר לכך שאתם מתרחקים והכעס והתסכול שמביאים אתכם לפי-תהום. לא הגענו לפתרון פשוט. לכן הסכמנו שהדרך הטובה ביותר להגיע אליכם היא להניח לכם לעבוד עבור עצמכם עכשיו ובעתיד. התודעה שלכם היא שלכם ואיננו יכולים או רוצים לעשות משהו כדי לשנות את זה. החלטותכם חייבות להיות שלכם.

נבוא ללא קשר למחשבותיכם, רגשותיכם, או תחושותיכם לגבינו. זהו חלק מהחוזה שלנו, לא איתכם אלא עם האור האלוהי (האלוהות). יש לנו חוזה שממנו לא נוכל להסתלק. שלא כמוכם איננו מתרגלים רצון חופשי לגבי משימותינו. ויתרנו על הרצון החופשי בתמורה לקשרינו עם המקור האלוהי. זהו תנאי הכלול בהיותנו חלק ממסדר ההוויות הגבוה. נבוא ללא קשר זה פשוט כך.

רבים מכם החליטו להתעלם ולקחת מרחק מכל מה שנדון בינינו לאורך זמן כה רב. חלקכם בחרו להזהר ולא להתחייב כנגד מה שעשוי להביך אותכם או לגרום לכם לחוש "בושה" בשל הפער בין מה שבחרתם להאמין בו לבין ה"עולם האמיתי" של חיי היום יום- הוווה אומר תשלומי חשבונות, פרנסה, אכילה, שתיה, וחברותיות. לעומת כל זאת כל מה שאנו מייצגים עשוי להחשב כטירוף. אנו מזהים את החשיבה הסטיגמתית, ומעריצים אתכם על אורך הזמן הרב מאד שהנכם נכונים לקחת על עצמכם עול זה, כאשר כל מה שיש לכם להתבסס עליו הינו בחזקת אמונה בלבד. לרובכם המוחלט אין תקשורת איתנו, לא ראיתם את הספינות שלנו, ואין לכם דרך לדעת אם זה נכון, מלבד אמונתכם. רק לאחרונה התעוררתם ליכולתכם להבחין בהבדל בין שאומר לכם ראשכם לבין תבונת ליבכם.

וכאן אנו מגיעים לנקודת הפיצול העיקרית שלנו. משימת האור שלנו עומדת על תהום המציאות. ומשום שאיננו משתמשים באותו מושג זמן כזה שלכם, אנו מכירים את מושג הזמן שלכם, אנו מבינים את סיבות התסכול שלכם מהמושגים בהם השתמשנו לאורך זמן כה רב. הוספנו לדבר איתכם באותם מושגים על מנת להעלות את רמת התדר שלכם משום שזה מקל עלינו לתקשר איתכם באופן הזה, שכן זה קשה מדי עבורנו לקבל את המסה שלכם. זה לא שלא היינו יכולים לעבור את זה, אלא שמכאיב לנו להיות בנוכחות הרמה הלא ממוקדת הזו של מחשבות ושליליות, אפילו ברמה מועטה. זהו אופן בו מתקיימים הדברים עבור הממד הגבוה של הקיום. ניסינו להסביר לכם זאת, אולם בחרתם לפרש זאת בשלושה ממדי חשיבה, וזה לא יכול לתת לכם תמונה שלמה של רמת הקושי.

הבעיה עבורכם היא הציפיה לשינוי והעתקה כה מסיביים של התודעה, אשר באופן בו נתפשת המציאות שלכם היא, ובכל מובן בחייכם, זה נראה כאילו אנו מפעילים את מקל הקסמים. השינויים שמתחוללים הנם הדרגטיים ולעיתים קשים לראיה, אך הנם מתרחשים סביבכם כל הזמן, אפילו עכשיו כשאתם קוראים את המילים הללו. מה שאנו מתכוונים אליו הוא השינויים שדיברנו עליהם איתכם. קחו אותם במנות קטנות וכך לא תתאכזבו.

זמננו יחד הגיע, אנו מבטיחים לכם. עמדו איתן בעקרונותיכם ובאמונתכם. ודעו שאנו איתכם באהבה ומברכים את בריתנו המשותפת.

היו בשלום.




Channeler: Wanderer of the Skyes







Translator: ZoHar

 Translations


http://arabicwanderer.blogspot.com/- ARABIC 
http://slovenskywanderer.blogspot.com/ - SLOVENSKY
     http://greeckwanderer.blogspot.com/  - GREEK

Dear Readers,

 We are looking for new translators , English-Indonesian for Wanderer’s messages. 
We are a team of translators from all over the world (more than 100 people for 24 languages) that wants to spread messages of Unconditional Love and Spirit Light as far and wide as possible.
Would you like to join us?  Please send an email to
aand we’ll get back to you. Please understand that we are looking for native speakers (target language) to keep quality standards as high as possible.
First Contact Radio
Every Monday night from 8 to 8:55 pm
channelings and related matters are being discussed on First Contact Radio.
The show is hosted by Dutch Lightworker Maarten Horst and is presented in English.  

No comments:

Post a Comment